Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Szerviz és alkatrész

 Ingyenes* helyszíni szemle

 

Amennyiben Ön szeretné megvásárolni valamelyik termékünket, de még nincs tisztában annak előnyeivel, a választási lehetőségekkel, a telepítéshez szükséges feltételekkel, hívja kollégáinkat. Célunk, hogy mindenkor a műszakilag, anyagilag és esztétikailag legjobb megoldást ajánljuk Önnek. *Budapesten és környékén egyszeri kiszállás esetén nem számolunk fel költséget. A vidéki kiszállási díjainkat minden esetben telefonon egyeztetjük az érdeklődőkkel. Kollégáink várják a témakörrel kapcsolatos hívását:
Tel: 06/20/534-9393   v.   06/20/534-9180  vagy a lenti e-mail címen tudja velünk felvenni a kapcsolatot.

 

Garanciális és garanciaidőn kívüli javítások,karbantartás,alkatrész,hibabejelentés

Cégünk vállalja minden Aertecnica márkanévvel ellátott termék javítását. Garanciális termék esetén kérjük, juttassa el részünkre a számla másolatát és a karbantartásokat igazoló lapot (ha a termék karbantartás-igényes). Amennyiben lehetőségük van rá kérjük a meghibásodott készüléket szállítsák be telephelyünkre. Itt kollégáink minden esetben jegyzőkönyvet vesznek fel és bevizsgálják a terméket. Amennyiben a készülék rendeltetésének megfelelő használata ellenére, lejárati időn belül meghibásodott, a javítás térítésmentes. Ellenkező esetben telefonon értesítjük Önt a javítás lehetőségéről és annak költségeiről. Ha a meghibásodott berendezés nem szállítható, vagy alkatrészt keres, kérjük írásban juttassa el hozzánk javítási/alkatrész igényét az alábbi e-mail címek egyikére:

 

Alkatrész információ: air@teknopoint.hu

Szerviz,telepítés,üzembe helyezési igény: tps@teknopoint.hu

Beszerzés: ivano@teknopoint.hu